İstanbul Sarıyer'de metruk binada, kaybolan kedisini arayan kadın içeride bir erkeğe ait ceset olduğunu gördü. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekiplerinin çalışmalarının tamamlanmasının ardından cenaze Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.
METRUK BİNANIN İÇİNDEN CESET ÇIKTI
Olay, saat 13.00 sıralarında Ayazağa Mahallesi Dereboyu Caddesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, kaybolan kedisini etrafta arayan kadın metruk binaya girdi. Bu sırada binanın içinde ceset buldu. İhbar üzerine olay yerine acil sağlık ve polis ekipleri geldi. Sağlık ekipleri tarafından yapılan incelemelerde, erkeğe ait olan cesedin çürümeye başladığı tespit edildi. Üzerinden kimlik çıkmayan ceset otopsi işlemleri ve kimliğinin belirlenmesi için Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.