Ana içeriğe geç

Kütahya'da korkutan tablo: Tavuklu pilav yiyen 114 kişi hastaneye başvurdu

Kütahya'daki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte tavuklu pilav ikramı sonrası fenalaşarak hastanelere başvuran 114 kişiden 113'ü tedavilerinin ardından taburcu edilirken, 1 kişinin gözlem sürecinin devam ettiği öğrenildi.

Kütahya'da korkutan tablo: Tavuklu pilav yiyen 114 kişi hastaneye başvurdu
Akşam
16

Olay, Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda meydana geldi. Okulda gerçekleştirilen etkinlik kapsamında öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi. İkram sonrası rahatsızlanan çok sayıda kişi kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi ile çeşitli sağlık kuruluşlarına müracaat etti. Yapılan kontrollerin ardından zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısının 96'sı öğrenci ve 18'i de yetişkin olmak üzere toplam 114 ulaştığı öğrenildi.

Tedavi altına alınan öğrencilerden 113'i taburcu edilirken, 1 kişinin ise hastanelerde müşahede altında tutulduğu ve kontrollerinin sürdüğü bildirildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler