Son olarak Nottingham Forest’ı çalıştıran tecrübeli teknik direktör Ange Postecoglou, maçın ardından Türkiye’nin performansını değerlendirdi.
Postecoglou, millilerin galibiyetini “tatlı-acı” olarak nitelendirerek şu ifadeleri kullandı:
“Türkiye galibiyetten çok memnun olacak ancak kendilerine çok kızacaklar.”
60 yaşındaki teknik adam, A Milli Takım’ın kalitesine dikkat çekerek şunları söyledi:
“Sahip oldukları kaliteyi çok iyi biliyorlar. Yetenekli oyuncuları var ancak grup liderini yenmiş olmalarına rağmen turnuvadan ayrılıyorlar. Bu gruptan çıkacak kadar iyi olduklarına şüphe yok.”