Ana içeriğe geç

Nihat Kahveci'den Montella'ya zehir zemberek sözler: ''Yarın yollarım, bahane dinlemekten bıktık!''

A Milli Takım'ın 2026 Dünya Kupası'na veda ettiği 3-2'lik ABD galibiyeti sonrası ünlü yorumcu Nihat Kahveci, Teknik Direktör Vincenzo Montella'yı topa tuttu. Montella'nın istatistiklere sığınmasını ve eleştirilere yanıt vermesini sert bir dille eleştiren Kahveci, "Yarın Montella'yı yollarım. İstatistik ve bahane dinlemekten bıktık. Ulan sizi Zidane mı eleştirdi?" diyerek TFF'ye istifa çağrısı yaptı.

Nihat Kahveci'den Montella'ya zehir zemberek sözler: ''Yarın yollarım, bahane dinlemekten bıktık!''
Haber3
16

Eski milli futbolcu ve ünlü spor yorumcusu Nihat Kahveci, A Milli Takımımızın ABD'yi 3-2 mağlup etmesine rağmen 2026 FIFA Dünya Kupası'na veda etmesinin faturasını Teknik Direktör Vincenzo Montella'ya kesti. İtalyan çalıştırıcının maç sonu açıklamalarına adeta isyan eden Kahveci, "Yarın Montella'yı yollarım! Hala laf sokuyor. İstatistik ve bahane dinlemekten bıktık. Havalimanına indiğinizde bahaneleri bırakın ve bu halktan özür dileyin" diyerek tecrübeli teknik adama sert bir istifa çağrısında bulundu.

"Meydanlara Giden İnsanları Milli Takımdan Soğuttunuz"

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçımızda ev sahibi ABD'yi 90+8. dakikada Kaan Ayhan'ın golüyle 3-2 mağlup etsek de, turnuvaya erken havlu atmanın hüznü spor kamuoyunda derin bir öfkeye dönüştü. Teselli galibiyetinin ardından kameralar karşısında istatistiklere ve şanssızlıklara sığınan Teknik Direktör Vincenzo Montella, efsane milli futbolcu Nihat Kahveci'nin hedefindeydi.

Milli Takım'ın içine düştüğü durumu ve taraftarın kırılan hevesini çarpıcı sözlerle özetleyen Kahveci, "Sabah 4'te kalkan insanlar vardı, ilk iki maçta umutla meydanlara gittiler. Ancak bugün gidemediler. Kimin yüzünden gitmediler? Yeter artık... İnsanları soğuttunuz, bu sabah kimse ekran başına kalkmadı. Neden? Çünkü bu takımı 'Yeni kalktık, maçı izlemedik' diyenlerin olduğu bir ortama sürüklediniz" ifadeleriyle takımın sahadaki ruhsuzluğuna isyan etti.

"Ulan Sizi Zidane mı, Ancelotti mi Eleştirdi?"

Montella'nın turnuva boyunca kendisine ve takıma yöneltilen teknik eleştirilere alınganlık göstermesini de sert bir dille eleştiren tecrübeli yorumcu, İtalyan hocanın ego yaptığını savundu. Montella'nın sürekli dışarıya mesaj vermeye çalışmasına tepki gösteren Kahveci, "Kimin lafını duyup bu kadar takıyorsunuz? Ulan Zidane mı eleştirdi sizi? Ancelotti mi, Guardiola mı eleştirdi sizi? Ne takıyorsunuz bu kadar? Hala laf sokuyorsun, nerede ruhunu gösterdin! Maç günleri uyku uyumadık lan biz!" sözleriyle canlı yayında adeta çileden çıktı.

"Yarın Yollarım, Verin Pasaportunu Gitsin"

Maç sonu açıklamalarında Montella'nın "Kader kısmet, 62 şut attık ama olmadı" şeklindeki savunmalarını "bahane üretmek" olarak nitelendiren Kahveci, TFF yönetimine de açık bir çağrıda bulundu. İstatistik dinlemekten bıktıklarını vurgulayan eski milli yıldız sözlerini şu tarihi ifadelerle noktaladı:

"Yarın Montella'yı yollarım! 'Fatih Hoca bunu dedi, Dünya Kupası'nı kazanmaya gidiyoruz, en karakterli jenerasyon, Allah nasip etmedi...' Nedir ya bu kadar açıklama! Havalimanına indiğinizde bahaneleri bırakın ve özür dileyin. Verin Türk pasaportunu gitsin!"

Kaynağa Git

İlgili Haberler