Ana içeriğe geç

Selçuk İnan: İki takımı da mücadelesinden ötürü tebrik ediyorum

Galatasaray deplasmanında 1-1 berabere kaldıkları maçın ardından konuşan Kocaelispor Teknik Direktörü Selçuk İnan, oyuncularının sahada planı eksiksiz uyguladığını ve mücadeleleriyle önemli bir puan aldıklarını söyledi.

Selçuk İnan: İki takımı da mücadelesinden ötürü tebrik ediyorum
Star Gazetesi
16

Kocaelispor Teknik Direktörü Selçuk İnan, Galatasaray maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Genç teknik adam, 'Maçtan önce de söyledim. Oyuna iyi başlamamız, mücadele etmemiz, oyunu tutmamız gerektiğini söyledim. Oyuna başlangıç planımız farklı, devamında farklı olacaktı. Bunu oyuncularımız neredeyse eksiksiz yerine getirdiler. Bu nedenle oyuncularımı mücadelelerinden ötürü tebrik ediyorum. Böyle anlarda, böyle büyük maçları oynamak kolay değil. Sadece sahada kaldılar. Mücadele ettiler. İki takımı da mücadelesinden ötürü tebrik ediyorum. Oyuncularımı da puandan ötürü tebrik ediyorum.' dedi.

Selçuk İnan, 'Kafamda aşağı yukarı oyuna sokacağım oyuncular belliydi. Bruno Petkovic bunlardan biriydi. Fiziksel olarak ancak 20-25 dakika oynayabilirdi. Oyun da onu istiyordu. Böyle bir değişiklik yaptı. Can girdi, katkı sağladı. Tayfur öyle... Bu bir takım oyunu. Strateji belirleyip sahaya çıkıyorsunuz. Bugün herkes takım olarak eksiksiz görevini yerine getirdi. Bunun neticesinde 1 puan aldık.' diye konuştu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler