Ana içeriğe geç

Mantar ararken el bombası buldu: Uzman ekipler devreye girdi

Sakarya’da mantar toplamak için ormanlık alana giden bir vatandaş, yerde eski ve yapısı bozulmuş bir el bombası buldu. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen jandarma ekipleri çevrede geniş güvenlik önlemleri alırken, Patlayıcı Madde İmha Timleri (PAMİT) tarafından yapılan incelemenin ardından mühimmat kontrollü şekilde imha edildi.

Mantar ararken el bombası buldu: Uzman ekipler devreye girdi
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler