Bursa’nın merkez Osmangazi ilçesinde halk otobüsünün çarptığı anne ve bebeği yaralandı. Şehreküstü Mahallesi Cemal Nadir Caddesi’nde meydana gelen kazanın ardından olay yerine ekipler sevk edildi. İlk müdahaleleri yapılan yaralılar, ambulansla Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Annenin yanında bulunan diğer çocuklar ise kazadan yara almadan kurtuldu.
BURSA’DA ANNE VE BEBEĞİNE OTOBÜS ÇARPTI
Bursa’da karşıdan karşıya geçmeye çalışan kadın ile bebeğine halk otobüsünün çarpması sonucu anne ve bebek yaralandı. Kadının yanında bulunan diğer çocuklar ise kazayı yara almadan atlattı.
Kaza, merkez Osmangazi ilçesi Şehreküstü Mahallesi Cemal Nadir Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, karşıdan karşıya geçmek isteyen kadın ile bebeğine seyir halindeki halk otobüsü çarptı.
Çarpmanın etkisiyle kadın ve bebek yaralanırken, çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. İlk müdahaleleri olay yerinde yapılan yaralılar, ambulansla Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Kadının yanında bulunan çocuklar kazayı yara almadan atlatırken, olayın ardından büyük korku yaşadı.
Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.