Ana içeriğe geç

Dimes'ten 500 milyon TL'lik bono ihracı

Dimes Gıda'nın ikinci 250 milyon liralık finansman bonosu ihracını da tamamladığı duyruldu. Böylece şirketin mevcut ihraç programı, toplam 500 milyon TL finansmanla tamamlandı.

Dimes'ten 500 milyon TL'lik bono ihracı
Bloomberg HT
16

Şirketten yapılan açıklamaya göre, ÜNLÜ & Co’nun iştiraki olan ÜNLÜ Menkul Değerler A.Ş. aracılığıyla yurt içinde nitelikli yatırımcılara satış yöntemiyle gerçekleşen ilk ihracın ardından, ikinci ihracın tamamı yabancı kurumsal yatırımcılar tarafından karşılandı.

Dimes Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş., Sermaye Piyasası Kurulu tarafından onaylanan 500 milyon TL tutarındaki ihraç tavanı kapsamında planlanan 250 milyon TL’lik ikinci bono ihracı da gerçekleştirdi.

Bu iki ihraçla, Dimes'in mevcut ihraç programı, toplam 500 milyon TL finansmanla tamamlandı.

Şirketin Mayıs ayındaki birinci bono ihracı, yurt içinde nitelikli yatırımcılara satış yöntemiyle gerçekleşmiş; başlangıçta 150 milyon TL nominal tutarla planlanan ilk ihraç, yatırımcılardan gelen güçlü talep doğrultusunda 250 milyon TL’ye yükseltilmişti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler