Kastamonu'da bin 200 kınalı keklik doğaya salındı!
Kastamonu Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Şube Müdürlüğü, kene başta olmak üzere tarım alanlarına ve insan sağlığına zarar veren böcek türleriyle amansız bir biyolojik mücadele başlattı. Tarım ve Orman Bakanlığı DKMP Genel Müdürlüğü’nün yaban hayatını destekleme programları kapsamında Kastamonu'ya getirilen tam 1.200 adet kınalı keklik; Merkez, İhsangazi ve Hanönü ilçelerinde belirlenen özel koruma altındaki ava kapalı sahalarda gökyüzüyle buluşturuldu.
Vatan