Ana içeriğe geç

"Çay demleme, ışığı boşa yakma" diyen koca kusurlu bulundu! Yargıtay'dan emsal karar

Eşine sürekli, ‘banyonun ışığını çok yaktın, sifonu niye çektin, çay demleme’ diyen aşırı tutumlu davranan eşine Yargıtay’dan kara haber geldi.

"Çay demleme, ışığı boşa yakma" diyen koca kusurlu bulundu! Yargıtay'dan emsal karar
Ülke TV
16

Kocasının cimriliğinden dolayı sıkıntı yaşadığını öne süren K.L. isimli genç kadın Aile Mahkemesi’nin yolunu tuttu.
Kocasının aşırı cimri davrandığını, eve kimsenin gelip gitmesini istemediğini, müşterek evin yaşanabilir şartlara sahip olmadığını iddia etti.

"ÇAY DEMLEMEMİ BİLE YASAKLADI"

Evin temel ihtiyaçlarının bile yeterince karşılanmadığını belirten K.L. "Beni sürekli, ‘banyonun ışığını çok yaktın, sifonu çektin’ gibi sebeplerle hakaret edip evden kovuyor. Bir adet patates dahi kalsa eve gıda malzemesi, deterjan almıyor. Çay demlememi bile yasakladı. Kişisel temizliğine de dikkat etmiyordu. Devamlı olarak beni aldatabileceği vurgusunu yapıyordu. Evlilik birliğinin sarsılması sebebiyle boşanmamıza ve aylık bin 500 TL yoksulluk nafakasına, faizi ile 30 bin TL maddi, 50 bin TL manevi tazminata karar verilmesini talep ediyorum" dedi.
Bursalılar kararı farklı farklı görüşlerle değerlendirirken, Yargıtay’ın kararının bundan sonraki kararlarda emsal teşkil edeceği hatırlatıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler