Bir dönem Beşiktaş forması giyen Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu.
Hollanda Eredivisie takımı Twente, tecrübeli forvetle anlaşmaya varıldığını resmen duyurdu.
'EKSİK TAMAMLANDI'
Transfer açıklamasında Weghorst, 'Bu benim için özel bir transfer. Gelecek sezondan itibaren FC Twente formasını giyeceğim için çok gururluyum. Genç bir taraftar olarak, 2001 ve 2011 yıllarında De Kuip'te FC Twente ile kupa zaferini kutlama ayrıcalığına sahip oldum; 2010'da FC Twente şampiyon olduğunda Oude Markt'taydım; ve birçok unutulmaz Avrupa gecesinde De Grolsch Veste tribünlerindeydim. Bunların hepsi unutulmaz anılar.'
'Futbol kariyerim boyunca birçok hayalimi gerçekleştirdim, sadece bir eksik kalmıştı. Bu transferle her şey tamamlanmış oluyor. Gelecek sezondan itibaren, bu kez bir taraftar olarak değil, bir oyuncu olarak FC Twente ile yeni başarıları kutlamak için çabalayacağım' ifadelerini kullandı.