Aydın-Denizli otoyolunda yolcu otobüsü ile bir otomobil çarpıştı. Feci kazada yolcu otobüsü kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı.
Kazanın bildirilmesi üzerine bölgeye çok sayıda sağlık, jandarma, AFAD ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi.
YARALILARDAN BİRİNİN DURUMU AĞIR
Kısa sürede olay yerine gelen ekipler yaralılara müdahale etti. Kazada biri ağır olmak üzere 11 kişi ilk müdahalelerinin ardından ambulanslarla Denizli'deki hastanelere kaldırılırken, 9 kişi de ambulanslar ve özel bir araçla Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldığı öğrenildi.