Ankara — Sağlık Emekçileri Sendikası (SES) Genel Merkezden asılan, üzerinde “ABD ve NATO Üsleri Kapatılsın! NATO’dan Çıkılsın!” yazılı pankartın polis ekipleri tarafından kaldırılması istendi.
Pankart asıldıktan 1 saat sonra Genel Merkez önüne polis ekipleri geldi. Genel Merkez’deki yöneticilerle görüşen polis ekipleri 7-8 Temmuz’da Ankara’da gerçekleşecek NATO zirvesi kapsamında uygulanacak yasaklar gerekçe gösterildi.
SES yöneticilerinden Eylem Kaya Eroğlu yaşananları şöyle anlattı:
“KESK’in bir kararı var ve bu karar doğrultusunda zaten pankartımızı astık. Astıktan 1 saat bile olmadan polis ekipleri geldi. Kararlarımızı gösterdik. ‘Güvenlik şubeye haber vereceğiz’ deyip gittiler. Herhangi bir tutanak da bırakmadılar. Pankartımızı kaldırmadık çünkü bahsedilen yasaklar 28 Haziran saat 23.59’da başlıyor. Tarih itibariyle yasaklar başlamadı.”