Fenerbahçe’de Aziz Yıldırım 2. başkanlık dönemine hızlı bir giriş yaptı. Sarı-lacivertli kulüpte bir seneliğine başkanlığa seçilen Yıldırım’ın, derneklerle yaptığı görüşmelerde önce Samandıra’ya eski düzenin getirilmesi gerektiğine vurgu yaparken, göreve gelir gelmez bu konuda önemli bir adım attığı öğrenildi.
SAMANDIRA'DA KALACAK
Samandıra’daki tesislerde bulunan başkanlık odasının haricinde kendisine özel bir oda daha yaptıran sarı-lacivertli takımın patronunun zaman zaman burada kalacağı ve her fırsatta hem teknik ekibin hem de futbolcuların yanında olup, sorunları hemen çözüme kavuşturacağı bildirildi. Oyuncuların sadece sahaya odaklanmaları için bunun gerekli olduğunu düşünen Yıldırım, yöneticilerin de Samandıra’ya gelerek onların yanlarında olmalarını istedi.
TOPUK YAYLASI'NDA İNCELEME
Aziz Yıldırım’ın ayrıca takımın 24-30 Haziran tarihleri arasında kamp yapacağı Topuk Yaylası Tesisleri’nde de incelemede bulunduğu ifade edildi. 20 yıllık başkanlık döneminde bu tesisi kulübe kazandıran sarı-lacivertli takımın patronunun tesislerin son durumundan memnun olmadığı ortaya çıktı.
Yıldırım’ın yakın çevresine ‘Ben size burayı böyle mi bıraktım’ diyerek serzenişte bulundu. Bu gelişmenin ardından Topuk Yaylası Tesisleri’nde gerekli bakımın yapılması için hemen harekete geçildi. Teknik heyet ve futbolcuların kalacağı odalarda her türlü ihtiyaca cevap verecek şekilde düzenlemeler yapılırken, masaj, fizyoterapi ve sağlık odaları da en ince ayrıntısına kadar incelendi.