Ana içeriğe geç

Emine Erdoğan’dan İstanbullulara sergi çağrısı

Bülten Abonelik

Emine Erdoğan’dan İstanbullulara sergi çağrısı
Hürriyet
16

Emine Erdoğan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Taksim Meydanı’nda ziyarete açılan “Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık” sergisine ilişkin şunları söyledi: “Sıfır Atık Vakfımızın öncülüğünde ve ilgili kurumlarımızın işbirliğinde hayata geçirilen sergi, bir lokma ekmeğin, bir damla suyun ve toprağa düşen her emeğin ne kadar kıymetli olduğunu güçlü bir şekilde hatırlatıyor. Daha bilinçli bir yaşam kültürünün yaygınlaşmasına katkı sunacağına inandığım bu anlamlı sergiyi, tüm İstanbulluların deneyimlemesini temenni ediyorum.”

Kaynağa Git

İlgili Haberler