Ana içeriğe geç

Aman NATO’muzun tadı kaçmasın

Fayn Haftalık küçük dev medya Fayn’ın editör masasından bu hafta çıkanları şöyle bir toparlamak için hazır. Siz de hazırsanız başlayabiliriz.

Aman NATO’muzun tadı kaçmasın
Fayn
16

Merhaba

Ankara’daysanız sokağa çıkmayın NATO var. Tipinizi NATO’nun beğenmeyeceğini düşünürlerse alınabilir veya paravanla kapatılabilirsiniz. Dünya Kupası seyrediyorsanız ona da dikkat edin. Asabınız bozulabilir. Bodrum’a gitmeyi düşünüyorsanız bir daha düşünün.

Hazırsanız gündeme geçebiliriz.

OHAL’li NATO zirvesi

Türkiye NATO üyesi. Ama NATO’nun Türkiye’nin tarihinde pek de hoş bir yeri yok. Sevildiğini de söyleyemeyiz. En azından halk tarafından. Siyasilerimizde durum farklı. Ankara’daki zirve öncesi yayılan tutuklamalardan tutun şehrin NATO tayfaya “güzel” gözükmeyecek yerlerinin paravanla kapatılmasına kadar türlü tercihte bunu görebiliyoruz. Başkentte adeta bir OHAL’e dönüşen zirve hazırlığını ve 7-8 Temmuz'da liderlerin masasında olacak konuları Fayn Ankara muhabiri derledi.

Değişen isimler,
değişmeyen kavgalar

Türkiye’nin belli konularda döngüsel bir tarihi var. Nitekim İnönü’nün Demokrat Parti’ye karşı sarf ettiği “Biz mutlakiyetten bugüne geldik, siz bugünden mutlakiyete gidiyorsunuz” sözleri bugün tekrar tekrar hatırlatılıyor. Yavuz Sinangil, hafızaları tazelemek için “mutlakiyet” tartışmasının dününü yazdı.

Fiyaskonun sorumlusu: Kader

Millî Takım bilmemkaçyüz Togg, bolca hamaset ve yanlış bıyık tercihleriyle gittiği Dünya Kupası’ndan son derece kötü bir performans, sorumluluktan köşe bucak kaçış ve yine hamasi açıklamalarla dönüyor. Şimdi sırada başarısızlığa kılıf olan bahaneler var. Ama sorumluluğu üstlenmeye yanaşan yok. Alp Ulagay yazdı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler