Ana içeriğe geç

Bakan Bayraktar'tan net mesaj: 'Türkiye nükleer enerji yapmak zorunda'

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra'da Türkiye'nin temiz enerji ve bağımsızlık stratejisini açıkladı. Bayraktar, nükleer enerjinin Türkiye için neden kaçınılmaz olduğunu anlattı.

Bakan Bayraktar'tan net mesaj: 'Türkiye nükleer enerji yapmak zorunda'
Türkgün
16

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin temiz enerji dönüşümü ve iklim değişikliğiyle mücadele kapsamında üç temel konuya odaklandığını belirterek, bunları enerji arz güvenliği, enerji bağımsızlığı ve 2050'lerin başına kadar karbon nötr ekonomi hedefi olarak sıraladı.

Bayraktar, Londra İklim Eylemi Haftası kapsamındaki temasları çerçevesinde, Türkiye'nin Londra Büyükelçiliği'nde Sıfır Atık Vakfı tarafından düzenlenen bilgilendirme toplantısında konuştu. Toplantıya, Türkiye'nin Londra Büyükelçisi Osman Koray Ertaş ve Sıfır Atık Başkanı ve Birleşmiş Milletler (BM) İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi 31. Taraflar Konferansı (COP31) Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Samed Ağırbaş da katıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler