Bugün öğlen saatlerinde açlık grevindeki öğretmenler için "Keşke grev yapmadan önce bakanlığa gelselerdi. Verilmiş bir şikayet dilekçesi yok" demişti.
11 gündür açlık grevinde olan öğretmenler Milli Eğitim Bakanlığı'na yürüyor
AYRINTILAR GELECEK
Bugün öğlen saatlerinde açlık grevindeki öğretmenler için "Keşke grev yapmadan önce bakanlığa gelselerdi. Verilmiş bir şikayet dilekçesi yok" demişti.
11 gündür açlık grevinde olan öğretmenler Milli Eğitim Bakanlığı'na yürüyor
AYRINTILAR GELECEK