Ana içeriğe geç

Açlık grevindeki öğretmenler ellerinde dilekçeyle Yusuf Tekin'e yürüyor

İnsanca yaşamak için insanca ücret isteyen, asgari ücretten daha düşük rakamlara çalışan ve 11 gündür açlık grevinde olan öğretmenler, Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'in "Keşke önce bakanlığa gelselerdi" çıkışının ardından ellerinde dilekçe ile Milli Eğitim Bakanlığı'na yürüyor.

Açlık grevindeki öğretmenler ellerinde dilekçeyle Yusuf Tekin'e yürüyor
Yeniçağ
16

Bugün öğlen saatlerinde açlık grevindeki öğretmenler için "Keşke grev yapmadan önce bakanlığa gelselerdi. Verilmiş bir şikayet dilekçesi yok" demişti.

11 gündür açlık grevinde olan öğretmenler Milli Eğitim Bakanlığı'na yürüyor

AYRINTILAR GELECEK

Kaynağa Git

İlgili Haberler