Genelkurmay Başkanı Orgeneral Selçuk Bayraktaroğlu, Üst Düzey Askeri Diyalog Toplantısı'na katılmak üzere gittiği Mısır'da askeri törenle karşılandı.
Genelkurmay Başkanlığının NSosyal hesabından yapılan paylaşıma göre, Bayraktaroğlu, Üst Düzey Askeri Diyalog Toplantısı'na katılmak için Mısır'a gitti.