Düzce Belediyesi ekipleri çevre kirliliğini önlemek amacıyla denetimlerine devam ediyor. Bu kapsamda bir parkta sigara izmaritini yere atan vatandaşa ceza yazıldı. Bunun üzerine vatandaş "Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu, teşekkür ediyorum" diyerek, sigara paketini çöpe attı.
Önce ceza yedi: Sonra teşekkür edip “Zaten sigarayı bırakacaktım” dedi
Düzce Belediyesi ekipleri çevre kirliliğini önlemek amacıyla denetimlerine devam ediyor. Bu kapsamda bir parkta sigara izmaritini yere atan vatandaşa ceza yazıldı. Bunun üzerine vatandaş "Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu, teşekkür ediyorum" diyerek, sigara paketini çöpe attı.
TGRT Haber
16