Ana içeriğe geç

Vincenzo Montella, ABD maçı sonrası konuştu! 'Bunu hak etmedik, onurumuz için oynadık'

A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella, Dünya Kupası D Grubu'nun son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etmemiz hakkında açıklamalarda bulundu. Montella, turnuvaya veda etmemiz hakkında üzüntüsünü belirtti.

Vincenzo Montella, ABD maçı sonrası konuştu! 'Bunu hak etmedik, onurumuz için oynadık'
Fanatik
16

Dünya Kupası D Grubu'nun son maçında A Milli Takımımız, ABD'yi 3-2 mağlup etti. Teknik direktörümüz Vincenzo Montella, maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Elenmenin üzüntüsünü yaşadığını söyleyen Montella, "Tabii ki şunu söylemem lazım; 90+8'de Kaan'ın ve hepimizin sevinci; bir haftadır nasıl hazırlandığımızı gösteriyor. Bu takım bunu hak etmedi! Başkanımız ve futbolcularımız için iyi oldu. Herkes duygusallaştı, ben de... Onurumuz için oynadık, galibiyet önemliydi. Başardık ve mutluyuz." dedi.

Vincenzo Montella, ABD maçı sonrası konuştu Bunu hak etmedik, onurumuz için oynadık

Takıma çok güvendiğini söyleyen Montella, "Şuna çok inanıyorum; Kimi çağırdıysak; hepsi ilk 11 oyuncusu! 1. dakikada gol yedik, ne yaptığımızı bilen bir takım olmasaydık, bu maçı çeviremezdik. Bunu herkese gösterdik. İlk iki maçta da bu ruhu gösterdik ama futbolda bazen olmuyor!" ifadelerini kullandı.

Takıma yapılan eleştirilerin çok yüksek seviyede olduğunu söyleyen İtalyan çalıştırıcı son olarak, "Futbolcularımız bu kadar spesifik saldırıları hak etmedi! Tekrar ayağa kalkma günü..." sözlerini sarf etti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler