Ana içeriğe geç

Bilecik’te ‘Sene Sonu Değerlendirme’ toplantısı

Bilecik’te 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı, İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek başkanlığında düzenlendi.

Bilecik’te ‘Sene Sonu Değerlendirme’ toplantısı
Yeniçağ
16

Bilecik / Serhat Kaya / Yeniçağ


Bilecik’te 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı, İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek başkanlığında düzenlendi.

‎İl Milli Eğitim Müdürlüğü toplantı salonundaki toplantıya İlçe Millî Eğitim Müdürleri ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü yöneticileri katıldı.

‎Toplantıda, yıl boyunca okullarda başarıyla yürütülen ulusal ve yerel projeler, akademik süreçler, inşaat-onarım faaliyetleri ile sosyal ve kültürel çalışmalar detaylı bir şekilde değerlendirildi.

‎Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda Bilecik’te yürütülen eğitimsiz süreçlerin ve yeni döneme yansımalarının da ele alındığı toplantıda; öğrencileri merkeze alan yenilikçi yaklaşımlar ile 2026-2027 eğitim öğretim yılına yönelik stratejik hedefler paylaşıldı.

‎İl Milli Eğitim Müdürü Şimşek toplantı sonrası, “Geleceğimizin teminatı evlatlarımız için çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz” dedi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler