Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi açıklaması: 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrıldı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gemilere ilişkin, ’26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır. Toplam 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır’ dedi.
Sabah