Ana içeriğe geç

ABD'de Türkiye maçı şaşkınlığı: Sanki biz elendik

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nun son karşılaşmasında Türkiye'ye 3-2 mağlup olan ABD Milli Takımı'nda teknik direktör Mauricio Pochettino, maçın ardından yaptığı açıklamalarla gündem oldu. Pochettino "Sanki turnuvaya biz veda etmişiz gibi bir hava oluştu" ifadelerini kullandı.

ABD'de Türkiye maçı şaşkınlığı: Sanki biz elendik
Turktime
16

Los Angeles Stadyumu'nda oynanan karşılaşmanın ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Pochettino, Türkiye'nin turnuvaya veda eden taraf olduğunu hatırlattı.

Deneyimli teknik adam, "Türkiye elendi ancak sanki eve dönen takım bizmişiz gibi bir atmosfer hissediyorum. Bu algıyı anlamakta zorlanıyorum" diyerek şaşkınlığını dile getirdi.

"GRUBU LİDER TAMAMLADIK"

Takımının turnuva hedeflerine ulaştığını vurgulayan Pochettino, grubu ilk sırada tamamlamalarının göz ardı edilmemesi gerektiğini söyledi.

54 yaşındaki çalıştırıcı, "Bu turnuvaya katılmak ilk hedefimizdi. Ardından grubu lider tamamlamayı amaçladık ve bunu başardık. Karşımızda elenmiş bir takım vardı ancak mesele yalnızca bundan ibaret değil. Turnuvalarda önemli olan bir sonraki aşamaya ulaşabilmektir" dedi.

SAKATLIK VE CEZALAR KARARLARI ETKİLEDİ

Pochettino, kadro planlamasında sakat ve cezalı oyuncuların durumunu da dikkate almak zorunda kaldığını belirtti.

Karşılaşmayı kazanmak istediklerini ifade eden deneyimli teknik adam, "Bazı oyuncuların durumlarını düşünmek zorundaydım. Bu nedenle denge kurmamız gereken konular vardı. Şimdi önümüzdeki tura odaklanıyoruz ve kendimizi hazır hissediyoruz" diye konuştu.

"TAKIMIMIN PERFORMANSINDAN MEMNUNUM"

Mağlubiyete rağmen oyuncularının ortaya koyduğu mücadeleden memnun olduğunu söyleyen Pochettino, takımın gelişim gösterdiğini ifade etti.

"Bugün birçok oyuncumuz ilk kez sahaya çıktı. Takım olarak daha güçlü bir noktaya geldiğimizi düşünüyorum. Oyuncularım iyi mücadele etti ve bu performans beni memnun etti" diyen Arjantinli teknik adam, olumlu yönlere dikkat çekti.

"ÖNEMLİ OLAN DÜNYA KUPASI'NI KAZANMAK"

Grup aşamasındaki tüm maçları kazanmanın asıl hedef olmadığını belirten Pochettino, turnuvada ilerlemenin daha önemli olduğunu vurguladı.

"Kimse bizi böylesine zorlu bir grubu lider bitirdiğimiz için tebrik etmedi. Oyuncularımı, teknik ekibi ve taraftarlarımızı kutluyorum. Dünya Kupası'nda önemli olan üç maçı kazanmak değil, kupaya ulaşabilmektir. Biz bir sonraki tura yükseldik ve yolumuza devam ediyoruz" ifadelerini kullandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler