Ana içeriğe geç

Özgür Bey futbolcu olsaydı

Hakem 45 sırt numaralı Özel’e kural dışı ve tehlikeli hareketinden dolayı kırmızı kart gösterince, sahayı terk etmeyecekti demek ki. Anlaşılan budur. Dünya böyle bir hadiseye şahit olmadı bildiğimiz kadarıyla. Kırmızıyı gören oyuncu saha çizgisinin dışına çıkmak zorunda. Fakat Özgür Bey için kuralların önemi yok. Benim canım içeride kalmak istiyor deyip direnecek anlamındadır bugünkü tavrının tercümesi. Gerçekte olan şu: Hakem değil, hakimler kırmızı kart gösterdi. Oyun futbol sahasında değil, siyaset

Özgür Bey futbolcu olsaydı
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler