Ana içeriğe geç

Emniyet Teşkilatı ile ilgili düzenleme TBMM'den geçti: Bakan Çiftçi'den ilk değerlendirme

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, TBMM'den geçen Emniyet Teşkilat Kanunu ve bazı kanunlarda yapılan düzenlemelere ilişkin değerlendirme yatı. Emniyet Teşkilatı'nın personel yapısının güçlendirilmesi ve tecrübeli personelden daha etkin yararlanılmasının hedeflendiğini belirtti.

Emniyet Teşkilatı ile ilgili düzenleme TBMM'den geçti: Bakan Çiftçi'den ilk değerlendirme
TGRT Haber
16

TBMM Genel Kurulu'nda Emniyet Teşkilatı Kanunu, vergi, basın ilanları, elektronik tebligat ve Merkez Bankası personel disiplin hükümlerine dair düzenlemeleri içerek kanun teklifi yasalaştı.

Emniyet Genel Müdürlüğü'nde amir rütbelerine ilişkin kadro oranları yeniden belirlenecek. Polis eğitim kurumlarından sağlık nedeniyle ilişiği kesilen kişiler 6 ay içinde başvururlarsa Genel İdare Hizmetleri sınıfında uygun kadrolara atanabilecek.

BAKAN ÇİFTÇİ: "SORUNLAR GİDERİLECEK"

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, TBMM Genel Kurulunda kabul edilen Emniyet Teşkilat Kanunu, Karayolları Trafik Kanunu ile bazı kanunlarda yapılan düzenlemelerin hayırlı olmasını diledi.

Bakan Çiftçi, NSosyal'deki hesabından yaptığı paylaşımda, hayata geçirilen düzenlemelerle, Emniyet Teşkilatının personel yapısının güçlendirilmesi, tecrübeli personelin bilgi ve birikiminden daha etkin yararlanılması, eğitim ve teftiş kapasitesinin artırılması ile uygulamada yaşanan bazı sorunların giderilmesine yönelik önemli adımlar atıldığını belirtti.

Bu süreçte destek veren milletvekillerine teşekkür eden Çiftçi, "Kabul edilen düzenlemelerin emniyet mensuplarımıza ve aziz milletimize hayırlı olmasını diliyorum. Allah, polis teşkilatımızın gücünü, devletimizin kudretini ve milletimizin huzurunu daim eylesin." ifadelerini kullandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler