Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan ve sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı 98'e yükseldi. Rahatsızlanan kişilerden 84'ünün öğrenci olduğu kaydedildi.

TAVUKLU PİLAVDAN SONRA ÖĞRENCİLER RAHATSIZLANDI
Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda meydana geldi. Okulda gerçekleştirilen etkinlik kapsamında öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi. İkramın ardından bazı öğrenciler ile yetişkinlerde mide bulantısı, karın ağrısı ve kusma şikayetleri görülmesi üzerine sağlık ekiplerine haber verildi.

HASTANEYE BAŞVURANLARIN SAYISI 98'E ÇIKTI
Şikayetlerin artmasıyla birlikte çok sayıda kişi kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi başta olmak üzere Kütahya'daki çeşitli sağlık kuruluşlarına müracaat etti. Yapılan kontrollerin ardından zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısının 98'e ulaştığı öğrenildi.
98 kişinin 84'ünün öğrenci olduğu bildirilirken olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.