Faturanın yüzde 30’unu devlet ödeyecek: Yeni hibe desteği müjdesi
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, sanayi tesisleri ve ticari işletmelerde enerji verimliliğini artırmak ile düşük karbonlu ekonomiye geçişi hızlandırmak amacıyla yeni bir teşvik mekanizması başlattı. Enerji ve Karbon Azaltımı (EKA) Destek Programı kapsamında, belirlenen referans döneme göre enerji tüketimini veya karbon emisyon yoğunluğunu düşüren işletmelere, enerji faturalarının yüzde 30'u oranında nakdi hibe desteği sağlanacak. İşte detaylar.
Yeni Şafak