Ana içeriğe geç

Çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı

Mersin'in Mut ilçesinde eski çöp döküm sahasında çıkan yangın, rüzgarın etkisiyle ormanlık alana sıçradı. Ekiplerin yoğun müdahalesiyle kontrol altına alınan yangında bölgede soğutma çalışmaları sürerken, çıkış nedenine ilişkin inceleme başlatıldı.

Çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Nefes Gazetesi
16

Mersin'in Mut ilçesine bağlı Palantepe Mahallesi'nde bulunan eski çöp döküm sahasında henüz belirlenemeyen bir nedenle çıktı.

Kısa sürede büyüyen alevler, çevredeki ormanlık alana da sıçradı. İhbar üzerine bölgeye Mersin Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ile Mut Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.

İlçe merkezine yaklaşık 5 kilometre uzaklıktaki yangına 5 arazöz ve 20 orman işçisiyle müdahale edildi. Ekiplerin yoğun çalışması sonucu yangın kontrol altına alınırken, bölgede yeniden alevlenme riskine karşı soğutma çalışmalarına başlandı.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler