Geçtiğimiz hafta Fransa'daki G7 Zirvesi'nde İtalya Başbakanı Giorgia Meloni sohbet sırasında “Kahve içmem gerekiyor” deyince Almanya Başbakanı Friedrich Merz, Meloni’ye kahvenin yanında sigara içip içmediğini sordu.
Kameraların kayıtta olduğu ancak mikrofonun açık kaldığının fark edilmediği o anlarda Meloni, “Hayır, bıraktım. Bir ay önce” yanıtını verdi.
Geride kalan aylarda Cumhurbaşkanı Erdoğan Meloni'ye sigarayı bırakması gerektiğini söylemişti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün AK Parti grup toplantısı sonrası Meloni'nin sigarayı bırakması hakkında sorulan soruya "Ne kadar güzel. Keşke ülkemdeki herkese bıraktırabilsem" ifadelerini kullandı.