Görenler gözlerine inanamıyor! Toprak yerine hindistan cevizi kabuğunda çilek yetiştirdiler
İstanbul’da 26 yıl çalıştıktan sonra emekli olup memleketleri Düzce’nin Kaynaşlı ilçesine yerleşen Cengiz ve Saliha Çelebi çifti, kurdukları serada topraksız tarım yöntemiyle çilek yetiştirmeye başladı. Hindistan cevizi kabuğu kullanılarak üretilen ve vatandaşların bizzat dalından topladığı çileklere olan yoğun talep nedeniyle satışlara kişi başı 1 kilogram sınırı getirildi.
Sabah