ABD Başkanı Donald Trump, Kolombiya ve İngiltere'deki siyasi gelişmeleri değerlendirdi. Kolombiya cumhurbaşkanı seçimini kazanan sağcı Abelardo de la Espriella'yı tebrik etti. Seçim sonuçlarının ardından Kolombiya-ABD ilişkilerinin çok daha iyi olacağını belirtti. İstifa eden İngiltere Başbakanı Keir Starmer'a ise enerji ve NATO politikaları nedeniyle sitem etti.
Trump'tan Kolombiya'ya tebrik, İngiltere'ye sitem
ABD Başkanı Trump, Kolombiya’nın yeni liderini tebrik ederken, istifa eden İngiltere Başbakanı Starmer'ı NATO ve enerji üzerinden eleştirdi.
Aydınlık
16