Ana içeriğe geç

‘Ucuza satıyorsun’ diyerek şikayet ettiler! Sivaslı esnaftan yanıt

Sivas'ta dev lahmacunu sadece 50 TL'den satarak adeta izdihama yol açan esnaf Selahattin Yapalı, rakipleri tarafından ucuza satıyor diye İl Ticaret Müdürlüğü'ne şikayet edildi. İhbar üzerine dükkana gelen denetim ekipleri, gramajdan hijyene, faturalardan malzeme kalitesine kadar yaptıkları incelemelerde hiçbir usulsüzlük bulamadı. Şikayetlerin ardından kameralar karşısına geçen Yapalı, Sivas'taki et, soğan ve domates fiyatları üzerinden kuruşu kuruşuna maliyet hesabı çıkartarak, Kira derdim yok, %15 karla satıyorum. Az kazanıyorum ama helalinden kazanıyorum diyerek resti çekti.

‘Ucuza satıyorsun’ diyerek şikayet ettiler! Sivaslı esnaftan yanıt
Posta
16

Sivas'ta lahmacunu ucuza sattığı için şikayet edilen Selahattin Yapalı, İl Ticaret Müdürlüğü tarafından yapılan denetimlerde usulsüzlük bulunamayınca kampanyasına devam etti. Bu kadar ucuza lahmacun satılamayacağı iddiaları üzerine kazancını maliyet hesaplamasıyla yapan esnaf, karından memnun olduğunu ve kampanyaya devam edeceğini söyleyerek, iddialara yanıt verdi.

‘Ucuza satıyorsun’ diyerek şikayet ettiler Sivaslı esnaftan yanıt

"BEN LAHMACUNU YÜZDE 15 KARLA BU FİYATA SATIYORUM"

Esnaf Selahattin Yapalı, "Ben insanları aydınlatmak açısından lahmacun nasıl 50 TL'ye satılıyor anlatayım. Sivas'ta etin kilosu 800 TL, soğanın kilosu 20 TL, domates 30 TL. Ben lahmacunu yüzde 15 karla satıyorum. İş yerimizin mülkiyeti bana ait. Gelen misafirlerimizi ağırlıyoruz. Bana neden bu kadar ucuz olduğunu çok soruyorlar. Ben az kazanıyorum ama kazanıyorum. Karımız olmasa bu fiyata zaten satamayız. Çok rahatsız olanlar oldu ama biz memnunuz. Allah bereket versin, çok şükür kazanıyoruz. Bu kampanyayı 3 senedir yapıyoruz. Bu kadar yoğun talep de varken bu kampanyaya devam edeceğiz. Gücümün yettiği kadar, kazancımız kurtardığı zamana kadar lahmacunu 50 TL'den satmaya devam edeceğiz" dedi.

‘Ucuza satıyorsun’ diyerek şikayet ettiler Sivaslı esnaftan yanıt

Manisa'dan geldiği Sivas'ta lahmacun yiyen bir vatandaş ise, "Eşim aslen Sivaslı. Kendisi buranın lahmacununu çok övdü, güzel olduğunu söyledi. Yedik, beğendik. Gerçekten çok güzel. Hem doyurucu hem ekonomik. Ekonomiğin zor olduğu günlerde böyle esnafların olması halkımız için güzel bir şey. Herkes yiyebilir, doyurucu ve lezzetli" diye konuştu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler