İnegöl Devlet Hastanesi'nde sabah saatlerinde yaşanan elektrik panosu yangını, hastane personeli tarafından fark edilerek 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. Olay 08.30 civarında acil servisteki elektrik panosundan çıkan dumanlarla başladı.
Yangının fark edilmesi üzerine hastane içerisinde bulunan hasta ve yakınları hızla tahliye edilerek dışarı çıkarıldı. Olaya ilk müdahaleyi yapan itfaiye ekipleri, yangının büyümesini engelleyerek kısa sürede alevleri tamamen kontrol altına aldı.
Yangının neden çıktığıyla ilgili teknik ekipler kapsamında inceleme başlatılırken, kısa süreli paniğe neden olan yangında can kaybı veya yaralanma yaşanmadı. Yetkililer, hastanenin işleyişinde herhangi bir aksamanın olmadığını ve yangına ilişkin detaylı araştırmanın sürdüğünü açıkladı.
Haber Kaynağı : 12punto