Eczaneden çıkan Seki, “Bazı eksik ilaçlarım vardı, onları almaya geldim” dedi. Gündemindeki çalışmalardan da bahseden sanatçı, “Çok güzel bir şarkı geliyor, çok yakında” diye konuştu.
Seki, yeni şarkısında yapay zekâdan destek alıp almadığı sorusuna “Bir sanatçıya bunu sormayın. Hırsızlık olarak görüyorum ben onu. Yapay zekâya gıcığım” yanıtını verdi.
Deniz Seki: Yapay zekâya gıcığım
Deniz Seki önceki gün Akmerkez’deydi.
Hürriyet
16