Ana içeriğe geç

Gece boyunca nöbet tuttular: Amespor'a polis koruması

Polis ekipleri, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asılan Amedspor bayrağının başında gece boyunca nöbet tuttu.

Gece boyunca nöbet tuttular: Amespor'a polis koruması
Odatv
16

Süper Lig'e yükselmeye hak kazanan Amedspor'un bayrağı dün Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.

Polis, Karayolları Genel Müdürlüğünün izniyle asılan bayrak için gece boyu nöbet tuttu. İki gün boyunca durması kararlaştırılan bayrak için ekipler gece boyu nöbet tuttu.

Süper Lig'e yükselen veya kendi liginde şampiyon olan takımlar, Karayolları Genel Müdürlüğü ve İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nden onay aldıktan sonra bayraklarını her üç köprüde de dalgalandırabiliyor.

Alt liglerde şampiyonluk yaşayıp bir üst lige terfi eden Anadolu takımları da bu gelenek kapsamında köprülere bayraklarını asıyor.

Odatv.com

Kaynağa Git

İlgili Haberler