Türkiye enerji oyununu değiştiriyor: 30 milyar dolarlık dev plan açıklandı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra’da katıldığı COP31-IEA Üst Düzey Enerji Dönüşümü Diyaloğu toplantısında dünyaya önemli mesajlar verdi. Bakan Bayraktar, “Antalya'daki COP31'e doğru ilerlerken mesajımız nettir: Enerji dönüşümü ve enerji güvenliği bir arada ilerlemelidir. Dirençli bir gelecek; daha temiz, daha çeşitli, yüksek düzeyde birbirine bağlı ve güvenli enerji sistemlerine dayanmaktadır. Türkiye, ortak geleceğimize liderlik etmeye, iş birliği yapmaya ve yatırım yapmaya hazırdır.” dedi.
Yeni Şafak