Ana içeriğe geç

'O lala' spiker beIN Sports’tan ayrıldı

Fenerbahçe-Pendikspor maçında yaptığı "O lala" nidasıyla hafızalara kazınan beIN Sports'un Süper Lig spikerlerinden Ali Okancı, kanaldan ayrıldığını açıkladı.

'O lala' spiker beIN Sports’tan ayrıldı
Odatv
16

beIN Sports’ta dokuz yıldır spiker olarak görev yapan Ali Okancı, kanalla yollarını ayırdığını açıkladı.

Okancı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda ayrılığın kendi isteğiyle gerçekleştiğini belirterek, “Bugün itibarıyla kendi isteğimle beIN SPORTS’tan ayrılmış bulunuyorum. Tüm yöneticilerimize, çalışma arkadaşlarıma buradan da teşekkür etmek isterim. Sağlıcakla kalın” ifadelerini kullandı.

Okancı’nın ayrılığına ilişkin beIN Sports cephesinden ayrıca bir açıklama yapılmazken, deneyimli spiker de kararının gerekçesine dair detay paylaşmadı.

"O LALA" İLE HAFIZALARA KAZINDI

10 Mart 2024'te oynanan ve Fenerbahçe'nin Pendikspor'u 4-1 mağlup ettiği karşılaşmada Mert Hakan Yandaş'ın golünün ardından "O lala" diyen Okancı, o dönem çok konuşuldu.

Daha sonrasında açıklama yapan Okancı, ""Icardiiii diye bağırdım Galatasaraylı oldum. Ghezzaaaal diye bağırdım Beşiktaşlı oldum. Rossssi diye bağırdım Fenerbahçeli oldum. Bir süre önce benimle özdeşleşmesini istediğim için Avrupa liglerinde atılan harika gollerden sonra kullandığım 'o la la' sözünü Süper Lig’de de kullansam nasıl olur diye düşündüm. Hata ettim belki Süper Lig’de bu toplara girmemem gerekirdi bilemiyorum. Kırdıysam hakkınızı helal edin" dedi.

Odatv.com

Kaynağa Git

İlgili Haberler