Ana içeriğe geç

İçişleri Bakanlığı açıkladı: İki belediye başkanı görevden uzaklaştırıldı

İçişleri Bakanlığı: Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ve Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut haklarındaki suçlardan dolayı tutuklanmaları üzerine geçici bir tedbir olarak İçişleri Bakanlığınca görevlerinden uzaklaştırılmıştır.

İçişleri Bakanlığı açıkladı: İki belediye başkanı görevden uzaklaştırıldı
Memurlar.net
16

İçişleri Bakanlığı: Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ve Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut haklarındaki suçlardan dolayı tutuklanmaları üzerine geçici bir tedbir olarak İçişleri Bakanlığınca görevlerinden uzaklaştırılmıştır.

Kaynağa Git

İlgili Haberler