Ana içeriğe geç

"Kızgınsınız biliyorum" diyen kaptan özür diledi: Hakkınızı helal edin

2026 FIFA Dünya Kupası'na beklentilerin aksine grup aşamasında havlu atan A Milli Futbol Takımı'nın kaptanı Hakan Çalhanoğlu, hayal kırıklığı yaşatan performans sonrası sosyal medya hesabından duygusal bir paylaşıma imza attı. Eleştirilerin bir kısmının ağır, bir kısmının ise sonuna kadar haklı olduğunu belirten Çalhanoğlu, "Milletimizden yürekten özür diliyoruz" ifadelerini kullandı.

"Kızgınsınız biliyorum" diyen kaptan özür diledi: Hakkınızı helal edin
Türkiye Gazetesi
16

2026 FIFA Dünya Kupası'na beklentilerin aksine grup aşamasında havlu atan A Milli Futbol Takımı'nın kaptanı Hakan Çalhanoğlu, hayal kırıklığı yaşatan performans sonrası sosyal medya hesabından duygusal bir paylaşıma imza attı. Eleştirilerin bir kısmının ağır, bir kısmının ise sonuna kadar haklı olduğunu belirten Çalhanoğlu, "Milletimizden yürekten özür diliyoruz" ifadelerini kullandı.

A Milli Takım'ın 2026 Dünya Kupası'na veda etmesinin ardından Hakan Çalhanoğlu, sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşım yaptı. Takım kaptanı olarak sorumluluğu üstlendiğini vurgulayan deneyimli futbolcu, Türk milletinden özür diledi.

"SORUMLULUĞU ÜSTLENİYORUM"

Serie A'da Inter forması giyen Hakan Çalhanoğlu'nun paylaşımı şöyle:
"Bugün söyleyecek çok şey var ama hiçbir kelime yaşadığım hayal kırıklığını ve üzüntüyü anlatmaya yetmiyor.

Bu günlerin hayalini uzun zamandır kuruyorduk. Dünya Kupası'nda ülkemizi en iyi şekilde temsil etmek, milletimize unutulmaz bir gurur yaşatmayı çok istiyorduk. Ne yazık ki bunu başaramadık.

Bu formayı taşımanın ne kadar büyük bir gurur ve sorumluluk olduğunu her gün hissettim. Ve bugün, bu sonucun sorumluluğunu da bu takımın kaptanı olarak herkesten önce ben üstleniyorum.

Biliyorum… Üzgünsünüz. Kırgınsınız. Kızgınsınız. Aldığımız eleştirilerin bir kısmı ağırdı, bir kısmı ise sonuna kadar haklıydı. Çünkü bu formayı giyen herkes, bu ülkenin umutlarını omuzlarında taşır. Biz o umutların karşılığını sahada veremedik. Bunun sorumluluğunu da takımla beraber en çok ben hissediyorum.

"YÜREKTEN ÖZÜR DİLİYORUZ"

Yıllardır özlemini duyduğumuz Dünya Kupası yolculuğu burada maalesef sona erdi. Bu hayale bizimle inanan, sevincini de hüznünü de bizimle yaşayan milyonlarca insanın kalbini kırdığımızı biliyoruz. Bunun için milletimizden yürekten özür diliyoruz.

Ama futbol sadece zaferlerden ibaret değil. Bazen en büyük sınav, düştüğün yerden yeniden ayağa kalkabilmektir.

Dün kazanırken sizin evladınız olmaktan nasıl gurur duyduysam, bugün kaybederken de aynı aidiyetle başımı öne eğiyor, yine aynı gururla 'Bu ülkenin evladıyım' diyorum.

Bu kutsal bayrak bize hiçbir zaman vazgeçmemeyi öğretti.

Daha çok çalışacağız. Daha güçlü döneceğiz. Bugün yarım kalan hikayemizi tamamlamak, bu armanın hakkını vermek, bize inanan herkese yeniden umut olmak ve çocuklarımıza hak ettikleri gururu yaşatmak için sonuna kadar mücadele etmeye devam edeceğiz.

Bizi bugün de yalnız bırakmayan herkese teşekkür ederim.

Hakkınızı helal edin."

Kaynağa Git

İlgili Haberler