Ana içeriğe geç

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına devam etti

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap çalışmalarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına devam etti
Fanatik
16

Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre, Düzce'deki Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı.

Ardından sahada ısınma, çabukluk, koordinasyon, dar alanda pas oyunlarıyla devam eden antrenman, bireysel çalışmalarla tamamlandı.

Fenerbahçe, akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.

Kaynağa Git

İlgili Haberler