Ana içeriğe geç

Kylie Jenner'a şok dava: 'Onun yüzünden düşük yaptım'

Kardashian ailesinden Kylie Jenner'ın eski özel şefi, hamileliği sırasında ağır çalışma koşullarına zorlandığını ve bu nedenle düşük yaptığını iddia ederek ünlü modele dava açtı.

Kylie Jenner'a şok dava: 'Onun yüzünden düşük yaptım'
Nefes Gazetesi
16

Kardashian ailesinden model ve iş insanı Kylie Jenner, eski şefinin kendisine açtığı davayla gündeme geldi.

Adı açıklanmayan eski çalışan, Los Angeles Yüksek Mahkemesi'ne sunduğu dava dilekçesinde hamileliği boyunca ağır işlerde çalıştırıldığını ve bu yüzden düşük yaptığını iddia etti.

Dava dosyasına göre Kasım 2024'te Jenner'ın özel şefi olarak çalışmaya başlayan kadın, aralık ayında üç aylık hamile olduğunu ve yüksek riskli bir gebelik geçirdiğini yöneticilerine bildirerek daha makul çalışma şartları talep etti.

İŞTE BÖYLE ÇALIŞTIRILMIŞ

Eski şef, örnek olarak yılbaşı gecesi hiç yardım almadan ağır yiyecekleri cadde karşısına ve yokuş yukarı taşımakla görevlendirildiğini öne sürdü.

Kadın bu sırada başının döndüğünü, nefes almakta zorlandığını ve güvenlik görevlilerinin su vererek kendisine yardım ettiğini iddia etti.

Eski şef, Jenner'ın çocuklarından birinin doğum günü için düzenlenen etkinlikten bir gün sonraysa şiddetli kanama geçirerek hastaneye kaldırıldığını ve orada bebeğini kaybettiğini ifade etti.

'KYLIE'Yİ ÜZÜYORSUN'

Düşükten kısa süre sonra yöneticilerinin kendisini "mutfağı dağınık bırakmak"la suçladığını aktaran şef, 8 Şubat'ta yeniden şiddetli kanama geçirdiğini, ardından ağır depresyon ve duygusal travma yaşadığını aktardı.

Ancak şefin iddiasına göre bir yöneticisi kendisine "Dur artık. Kylie'yi üzüyorsun, onu depresyona sokuyorsun" dedi.

Eski şef, Jenner için çalıştığı süre boyunca "ayrımcılığa uğradığını, taciz edildiğini, fazla mesai ve çalışma saatlerinin ücretini tam alamadığını ve haksız şekilde işten çıkarıldığını" iddia ederek tazminat talebinde bulundu.

Ancak istenen tazminatın miktarı bilinmiyor.

Kaynağa Git

İlgili Haberler