Ana içeriğe geç

Bursa Valiliği duyurdu: Ormanlara girişler yasaklandı!

Bursa’da yangın riskinin önlenmesi amacıyla 15 Ekim’e kadar ormanlık alanlara girişlerin yasaklandığı bildirildi. Ayrıca, belirtilen karar ve önlemlere aykırı hareket edenler hakkında ilgili kanunlar gereğince adli ve idari işlem yapılacağı duyuruldu.

Bursa Valiliği duyurdu: Ormanlara girişler yasaklandı!
Sabah
Kaynağa Git

İlgili Haberler