Ana içeriğe geç

Ozan Kabak’tan ABD galibiyeti sonrası Dünya Kupası itirafı!

A Milli Takım’ın ABD’yi 3-2 yendiği maçın ardından konuşan milli futbolcu Ozan Kabak, “İlk iki maçta ülkemizi ve insanları çok üzdük. Bu maça kazanmak için çıktık, karakter göstermek istedik. Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir” dedi.

Ozan Kabak’tan ABD galibiyeti sonrası Dünya Kupası itirafı!
tv100
16

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu maçında A Milli Futbol Takımı, ABD’yi 3-2 yendi Maçın ardından milli futbolcu Ozan Kabak açıklamalarda bulundu.

“İlk iki maçta ülkemizi ve insanları çok üzdük” diyen Ozan Kabak, “Bu maça kazanmak için çıktık, karakter göstermek istedik. Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir” dedi.

Galibiyetin moral verdiğini belirten Ozan Kabak, “Dünya Kupası sonuçta, galibiyet moral oldu. Neler yapabileceğimizi de gösterdik. Bu maçı güzel bir hatıra olarak hatırlamak lazım” dedi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler