Ana içeriğe geç

Galatasaray'da Lucas Torreira'dan Fenerbahçe sözleri: Rakip taraftarın küfretmesinden bile keyif alıyorum

Galatasaray'ın başarılı orta saha oyuncusu Lucas Torreira katıldığı programda Fenerbahçe derbisi ve kariyeri hakkında konuştu.

Galatasaray'da Lucas Torreira'dan Fenerbahçe sözleri: Rakip taraftarın küfretmesinden bile keyif alıyorum
Milliyet
16

Galatasaray'ın başarılı orta saha oyuncusu Lucas Torreira, Terapia Picante adlı YouTube programına verdiği röportajda kariyeri, Türkiye ve Galatasaray hakkında konuştu.

'FENERBAHÇE TARAFTARININ KÜFRETMESİNDEN BİLE KEYİF ALIYORUM'
Oynadığım en ateşli derbi; Galatasaray-Fenerbahçe derbisi. Bu tarz maçları seviyorum. Rakip takım taraftarlarının bana küfretmesinden bile keyif alıyorum. Tribünlerden her şey atılıyor. En büyük takım biziz, bu yüzden deplasmana gittiğimiz her maçta her taraftan hakaret duyuyoruz. Ama tepki oldukça daha çok motive oluyoruz.

'BANA ATILAN ÇAKMAKLARI ÇORABIMDA SAKLIYORUM'
"Bana atılan çakmakları ve bozuk paraları çorabımın içine saklıyorum. Termos çantamla yanımda taşıyorum. Savaş ganimeti gibi olması çok hoşuma gidiyor. Su bardakları, meşaleler... Güzel bir şey değil ama bir futbolcu olarak seviyorum."

'SALDIRI SONRASI ÇOK KORKTUM'
Lucas Torreira, Beyoğlu'nda uğradığı saldırı hakkında konuştu: "Arkadaşlarımla birlikte bir otelde padel tenis oynuyorduk, ailem de oradaydı. Oyunu bitirmiştik, saat akşam 6-7 falandı. Babama 'Dışarı çıkalım, yakındaki bir alışveriş merkezine gidip mate içelim' dedim.

Otelin üst tarafındaki otoparka doğru yürüyorduk, tam merdivenden ilk adımı atacaktım ki bana doğru birinin yaklaştığını gördüm. Fotoğraf isteyecek sanmıştım ama beni şaşırttı ve yüzüme bir yumruk attı. Refleksle karşılık verdim. O bana vurunca dengesini kaybedip yere düştü.

Sonra bazı arkadaşlarım ve şoförüm araya girdi, adamla biraz boğuştular. Ne yalan söyleyeyim, çok korktum. Görünüşe göre bu adam uzun zamandır bir kız arkadaşıma saplantılıymış. Benim o arkadaşımla aram çok iyidir ve bazen birlikte vakit geçiriyoruz. Adam kızı takip edip taciz ediyormuş.

Arkadaşlarımdan biri padel oynarken bir fotoğraf paylaşmış, adam da fotoğrafı görüp otele gelmiş. Sonradan öğrendiğime göre bir yıldır bana saldırmayı planlıyormuş, beni öldürmek istiyormuş.

Şimdi sana bunu bir anı olarak anlatıyorum ama çok daha kötü olabilirdi çünkü tek yediğim basit bir yumruktu. Yine de o tek kötü anı, Türkiye'de yaşadığım bütün güzel şeyleri silemez. Çünkü bu çok özel, istisnai bir durumdu ama sonrasında o kadar korktum ki, hemen biletimi değiştirip birkaç gün içinde resmen kaçar gibi ülkeme döndüm."

Kaynağa Git

İlgili Haberler