A Milli Futbol Takımımız, Avustralya ve Paraguay'a elenerek henüz ikinci maçlar sonunda 24 yıl sonra büyük umutlarla katılım sağladığımız Dünya Kupası'na veda etti.
AY-YILDIZLILAR İKİLİ AVERAJLA TURNUVAYA VEDA ETTİ
Ay-Yıldızlılar grubun son karşılaşmasında ABD'ye karşı formalite maçına çıkacak. 48 takımlı düzenlenen ilk Dünya Kupası'nda ikili averaj kullanıldı.
A Milli Futbol Takımı, her iki maçta yenildiği Paraguay ve Avustralya'nın gerisinde kalarak ikili averaj ile elendi.
IFANTINO'YA SİTEM ETTİ: "BÖYLE UYGULAMA MI OLUR?"
Sabah Gazetesi'nden Fatih Doğan'ın haberine göre TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, FIFA'nin bu turnuvada kullandığı ikili averaj hesabı sebebiyle FIFA Başkanı Gianni Infantino'ya sitem etti.
Habere göre Hacıosmanoğlu, Infantino'ya sitem ederek "48 takımla daha çok maçın oynandığı bir turnuva düzenliyorsunuz ama uyguladığınız kural büyük bir haksızlığa meydan veriyor. Böyle bir uygulama mı olur, futbolun doğasına, turnuvanın varlığına ters bir karar. İki maç oynansa ikili averaj kuralını anlarız ama üçüncü maç var ve bu sistemle daha maça çıkmadan zaten elenmiş oluyorum. Turnuvada devam etme heyecanım elimden alınıyor. ABD'yi yenersem 3 puan alacağım. Ama turnuvayı 2 puanla bitirecek takımlara rağmen ben eleneceğim" ifadelerini kullandığı öğrenildi.