Ana içeriğe geç

Bakan Uraloğlu açıkladı: Hürmüz Boğazı'nda 11 Türk gemisi güvenli çıkış yaptı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin yakından takip edildiğini belirterek, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin bölgeden güvenli şekilde ayrıldığını açıkladı.

Bakan Uraloğlu açıkladı: Hürmüz Boğazı'nda 11 Türk gemisi güvenli çıkış yaptı
MedyaTava
16

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin anbean takip edildiği, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarla sürekli temas halinde olunduğu bildirdi.

Son olarak 21 Haziran sabahı 2 geminin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldığını aktardı.

Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşın görev yaptığı, bu gemilerden birinin Türk bayrağı taşıdığını ifade etti.

Uraloğlu, vatandaşların ve gemilerin güvenliği için tüm tedbirlerin alındığını ve sürecin yakından takip edildiğini belirtti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler