Ana içeriğe geç

Şenol Güneş'ten Milli Takım için galibiyet sözleri! 'Yanıltmasın, kaybettik ve elendik'

Dünya Kupası’ndan elenen A Milli Takım, gruptaki son maçında ABD ile karşılaştı ve maçı 3-2 kazandı. Maçın ardından Milli Takım'ın eski teknik direktörlerinden Şenol Güneş açıklamalarda bulundu.

Şenol Güneş'ten Milli Takım için galibiyet sözleri! 'Yanıltmasın, kaybettik ve elendik'
Milliyet
16

2026 Dünya Kupası'na ilk 2 maç sonunda veda etmesi kesinleşen A Milli Futbol Takımımız, D Grubu'nun son maçında ABD ile karşılaştı ve maçı son dakikada bulduğu golle 3-2 kazandı. Maçın ardından Şenol Güneş, TRT'de açıklamalarda bulundu.

Şenol Güneş'in sözleri şu şekilde:

Dünya Kupası'na gelirken neler konuştuk, bugün ne durumdayız? 9 puanla bayram yaparak bir üst tura çıkmayı isterdik. Beklenti çok büyüktü ama yönetemedik, altında kaldık.

'BİZİ YANILTMASIN'

Bu maç beklenti yoktu ama ABD'de de aynı şey söz konusuydu. ABD iyi başladı ama oyun kontrolünü ele geçirdik ve öne geçtik. 2-2 oldu ama son dakika yayına gelirken golü göremedim. Bugün daha rahattık. İlk iki maç motivasyonu yönetemedik, kaos içinde ne oynadığını bilmeyen bir takımdık. Tüm oyuncular bugün oyun olarak daha iyiydi. Bu bizi yanıltmasın. Biz kaybettik ve elendik.

'ÇOK DAHA İYİ OYNAYACAK BİR TAKIM'

Paraguay ve Avustralya'nın üstünde olmalıydık. ABD'ye 3 gol attık ama 10 kişi Paraguay'a gol atamadık. Bu kadar zikzak... Konuşulması gereken konulardan. Bu maçtaki oyun yeterli değil ama ilk iki maça göre çok daha iyi. Kazanmak; oyuncular, teknik adam ve başkan için çok önemli. Diğer iki maçın analinizi yapalım, oyuncuları geliştirelim. Türk Milli Takımı çok daha iyi oynayacak bir takım. Oyuncularımız daha üstüne çıkabilecek bir takım.

'KÖTÜ BAŞLADIK'

Maça yine kötü başladık. Cesur olacaklar, yeteneklerini kullanmayı bilecekler! Bunları biliyorlar ama yerinde ve zamanında yapacaklar. Oyuncu önce kendini yönetecek! Yetenek ve yaratıcılık olarak ABD'den çok daha iyiyiz. Hücumda iyiydik ama daha iyisi olmalı. Bu yetmez.

'3 GOLLE TESELLİ ETTİK'

Hedeften sapma olunca, yön kaybı oldu. Rakip ister savunma, isterse hücum yapsın... Bizim takım, hepsine karşı başarılı olabilir. Duygusal kırılmalar oyuncularda ve hocada olabilir... Önemli olan bundan sonra ayağa kalmak. Dünya Kupası'na veda ettik, kızgınlığımızı ve moral bozukluğumuz son maçta 3 golle teselli ettik.

'ELEŞTİRİLER NORMAL'

Arda Güler'e katılıyorum. Üzülmeye hakkı yok oyuncuların. Bunu yönetecek. Bazen eleştiri, bazen takdir alacak. İnsanların tek beklentisi güzel futbol, hayal kırıklığımız bundan oldu. Bu maçtaki oyuncuların neden oynamadığı sorulacak, bu eleştiriler normal. Yeni oyuncuları kazanmak için çok çalışmak lazım. Hoca da bunu taramalı... Herkesin aklı var, herkes aklını kendine saklayabilir ama eleştirisini de yapsın.

'TÜRKİYE'NİN EN İYİ KALECİSİ'

Uğurcan Çakır uzaktan goller yediği için tartışılıyor. Uğurcan Çakır, Türkiye'nin en iyi kalecisi. Uzaktan yediği goller tartışılacaktır ama Uğurcan bunların üstesinden gelir.

Kaynağa Git

İlgili Haberler