Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Dünya Kupası'ndan elenmemizin ardından ilk kez basının karşısına geçti.
Milli takım kampında sabaha karşı konuşan İbrahim Hacıosmanoğlu, eleştirilere ve özellikle Fatih Terim'in açıklamalarına çok sert yanıtlar verdi ve hoca ile oyuncuların arkasında olduğunu söyledi.
İşte İbrahim Hacıosmanoğlu'nun açıklamaları: "Dünyanın her tarafından binlerce vatandaşımız milli takımımızı desteklemek için ABD'ye geldiler, onlara teşekkür ediyorum.
Yine milyonlarca insanımız sokakları doldurdu ve televizyon başlarında milli takımımızı destekledi.
Gönül isterdi ki onları sevindirelim ama olmadı.
Her hayırda bir şer, her şerde bir hayır vardır.
Ama ne yazık ki Allah nasip etmedi.
" "Buradan futbolcularımıza teşekkür ediyorum.
Bizi buraya getiren onlar, Avrupa Şampiyonası'nda çeyrek final oynayan onlar, Uluslar Ligi'nde A Ligi'ne çıkaran onlar, 24 sene sonra Dünya Kupası'na getiren de onlar.
Ve başlarındaki Montella hocamız ile teknik heyet ile birlikte tabii.
" "Kalbimiz sızlıyor.
Malzemecisinden futbolcusuna, teknik heyetinden yönetimine herkesin kalbi sızlıyor.
Çünkü bunun için gelmemiştik Dünya Kupası'na.
Ama insanlar bilsin ki en az onlar kadar üzgünüz.
Ama unutmayalım ki bizleri buralara taşıyan da Bizim Çocuklar.
Bunların çoğu 20'li yaşların başında ve önümüzdeki 3-4 turnuvada beraber oynayacaklar da bunlar.
" "Bizim çocuklarımıza destek olmamız lazım.
Elbette ki eleştiler olacak.
Olumlu ve yapıcı yorumlara saygı duyuyoruz.
Ama ahlak dışına çıkıp da hakarete varacak cümleler kullanıp, Bizim Çocuklar'a 'başka çocuklar' diye lakap takacak kadar ahlaksızlaşan bu insanların neye hizmet ettiklerini milletimize havale ediyorum.
" "Biz çocuklarımıza sahip çıkacağız.
Nasıl 2 senedir bize başarılar yaşatıyorlarsa bundan sonra da yaşatacaklar.
Evet 2 maç kaybettik ama bize bu zaferleri yaşatan da bu takımın hocası.
Hocaya da oyunculara da sahip çıkacağız.
Burası kulüp takımı değil.
Kulüp takımlarında da baktığınız zamanda devamlılık olmadığından dolayı başarısızlık geliyor.
Siz buradan 15 futbolcu gönderip yerine 15 futbolcu alamazsınız.
Hocayı gönderip yerine hoca alamazsınız.
Başkanını gönderip yerine de başkan alamazsınız.
" "İki gündür hoca isimleri yazıyorlar.
Bizim karakterimizi bilenler şunu da iyi bilirler ki; biz yolda yürüdüklerimizi, yolda bulduklarımızla asla değişmiyoruz.
2 senedir bu başarıları bu hoca ve bu çocuklarla başardıysak, onlara sahip çıkacağız.
Aziz Türk milleti de sahip çıkacak.
Yeni başarıları da bu ekiple yaşayacağız.
" "Başkan konuşulanı anlamıyor, yazılanı iyi okuyamıyor diyorlar... Ben 60 yaşındayım.
Futbolun 40 yılını bana sorun, kimin eli kimin cebindeydi gün, saat olarak anlatırım size.
Buna Milli Takımlar da dahil.
" "Ben böyle bir insanım.
Herkes TFF Başkanı böyle konuşur mu diyor.
Evet konuşur.
Alışacaksınız.
Ben kalbiyle dili bir olan bir insanım.
Kalbimde ne varsa, dilimle konuşurum.
Çünkü arkamda bagajım yok.
" "Anlamadığım konuşmalara gelince... Kalbindekini diline yansıtamayanlar ancak sinsice konuşmalarının arasında cümleleri sokarlar.
Sırtında bagajı olup bagajı taşıyanlar, onun ağırlığının altında ezilenler, yine kalbinden söylemesi gerekeni cesaret edip dilinden söylemeyip ancak eliyle cevap verirler.
Biz kalbimizden ne geliyorsa onu söylemeye devam edeceğiz.
O yüzden herkesin bu çocuklara sahip çıkmasını istiyorum.
" "Daha ilk maçtan başladılar, takımın içinde kargaşa var dediler.
Kaptan (Hakan Çalhanoğlu) takımı yapıyor dediler.
Bu artık yorum değil saygısızlık boyutuna geliyor.
Buradan Adalet Bakanımıza sesleniyorum.
Elbette ki yorum yapılacak ama ahlak sınırları aşılmayacak.
Bakanımızdan ricamız, acilen kanuni düzenleme yapmalı.
Dünyanın hiçbir yerinde böyle ahlak sınırlarını aşan topluluklar yok.
" "Elbette ki futbolcunun da hatası olur, hocanın da hatası olur, yönetimin de hatası olur.
Ama daha ilk dakikada top direğin kenarından içeri giriyor.
Onların direk dibinden içeri giren topu var, biz vuruyoruz dışarı gidiyor.
Dedim ya her şerde bir hayır, her hayırda bir şey vardır.
Önümüze bakacağız, Allah yine bize sevinmeyi nasip edecek.
" "Kurnazlık yapacak olsak biz elimizden geleni yaptık deyip topu teknik heyet ve futbolculara atardık.
Ama öyle demiyoruz.
Biz de hata yaptık, çocuklar da yaptı.
Sağ duyulu insanlar zaten gerçekleri görüyorlar.
Merih'in son dakikada vurduğu top dışarı gitmeyip içeri girse bugün farklı şeyler konuşuyor olurduk değil mi? Onun için bunlara çok takılmayalım.
Çocuklarımıza sahip çıkalım.
"
İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan Fatih Terim'e şaşkına çeviren cevap! "Sırtındaki bagajın altında ezilenler sinsice elleriyle cevap verirler! Cesaretleri yok!"
TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan Fatih Terim'e son dakika yanıtı... Dünya Kupası'ndan elenmemizin ardından ilk kez açıklamalarda bulunan İbrahim Hacıosmanoğlu, eleştirilere ve özellikle Fatih Terim'in açıklamalarına çok sert yanıt verdi. TFF Başkanı, Montella ve oyuncuların arkasında olduğunu söyledi.
Süper Haber
16