Ana içeriğe geç

Fenerbahçe'de ayrılık operasyonu! 17 futbolcuyla vedalaşacak

Başkanlığa Aziz Yıldırım'ın seçilmesinin ardından İsmail Kartal'ın göreve başladığı Fenerbahçe'de futbolcular için ayrılık planı yapıldı.

Fenerbahçe'de ayrılık operasyonu! 17 futbolcuyla vedalaşacak
Milliyet
16

Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları yalnızca transferlerle sınırlı kalmadı. Sarı-lacivertli yönetim, kadroya katılacak yeni isimler kadar mevcut oyuncu sayısını azaltmaya da odaklandı.

Kiralık sözleşmeleri sona eren futbolcuların takıma dönmesi ve Vedat Muriqi transferinin tamamlanmasıyla birlikte A takım havuzundaki oyuncu sayısı 40'a çıktı. Yönetimin transfer döneminin devamında en az beş takviye daha yapmayı planladığı öğrenildi.

OYUNCU SAYISI 45'E ULAŞABİLİR
Planlanan transferlerin de gerçekleşmesi halinde Fenerbahçe'nin A takım havuzundaki futbolcu sayısının 45'e yükselmesi bekleniyor.

Ancak Türkiye Futbol Federasyonu'nun 28 kişilik kadro bildirim kuralı nedeniyle sarı-lacivertlilerin önemli bir kadro revizyonuna gitmesi gerekiyor.

17 İSİMLE YOLLAR AYRILACAK
Bu doğrultuda yönetimin, transfer süreci tamamlandıktan sonra en az 17 oyuncuyla yollarını ayırmayı hedeflediği belirtildi.

Ayrılık planlamasında ilk sırada, teknik heyetin yeni sezon kadrosunda değerlendirmediği ve kulübe yüksek maliyet oluşturan futbolcuların bulunduğu ifade edildi.

Bu kapsamda bazı oyuncuların temsilcileriyle görüşmelerin başladığı, transfer ve kiralama seçeneklerinin değerlendirilerek ayrılık sürecinin hızlandırılmasının amaçlandığı aktarıldı.

Fenerbahçe yönetimi, transfer çalışmalarını ve kadro yapılanmasını eş zamanlı yürüterek yeni sezonun ana kadrosunu kısa sürede netleştirmeyi planlıyor.

Sarı-lacivertlilerin hedefi, 14 Ağustos'a kadar teknik heyetin istediği oyuncu grubunu oluşturmak ve Türkiye Futbol Federasyonu'nun kadro bildirim kriterlerine uygun listeyi tamamlamak.

Kaynağa Git

İlgili Haberler